MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Schaap opgehangen op plek moskee

16 mei 2010 | in Geloof | 30 Reacties

Een bekladde moskeeIn Roosendaal is op de plek waar een moskee moet komen een dood schaap opgehangen. Op de vacht van het schaap is met groene letters No Mosk, (geen moskee) gespoten.

Het dode dier hing aan de gevel van een slooppand dat plaats moet maken voor de moskee. Vanwege het gewicht van het dier en de plek waar het werd aangetroffen, op vier meter hoogte, vermoedt de politie dat er meerdere mensen bij zijn betrokken.

De politie onderzoekt de zaak, maar heeft nog geen spoor van de daders. Een buurtonderzoek heeft nog geen concrete informatie opgeleverd. Dat meldt de NOS.

Er zijn 30 reacties

  1. annemarie
    16 mei 2010 om 02:38 uur.

    wat zijn de nederlanders toch schandalig laat de mensen een moskee verbouwen

  2. Adil el Oujdi
    16 mei 2010 om 05:09 uur.

    Ongelooflijk triest maar vooral ook provocerend. Ik hoop dat de daders zéér snel gepakt worden!

  3. mohammed
    16 mei 2010 om 08:19 uur.

    roep alle moslims in ned te nemenerland op om stelling teop te gevenmen
    geef antwoord hierop,laat ze horen

  4. gewoon
    16 mei 2010 om 11:40 uur.

    vrijheid van godsdienst?!!
    zeggen ze

  5. Opa
    17 mei 2010 om 01:28 uur.

    Hahhhaahhha

    Heel leuk dat noem ik nou eens een aktie.
    kom zelf uit roosendaa’,

    hollanders zyn hier doorgedraait walah echt
    maar de mosk komt toch,wat ze ook proberen.
    bi idnillah.

  6. Henk el Makhloufi
    17 mei 2010 om 11:43 uur.

    Wel waar zijn Dre, Florent ,P de Huiszionist en alle anderen die altijd gelijk met hun “commentaar “klaar staan.
    Waar zijn die zakkenvullende politici die altijd met hun grote nietszeggende muil klaar staan ?
    Waar zijn die landlopers van de PVV????
    Kom nu eens met kritiek !!!!!
    KLOOTZAKKEN !!!!!!!!!!!!!

  7. just my
    17 mei 2010 om 09:23 uur.

    wat zijn de nederlanders toch schandalig???
    Het is zeker schandalig maar waarom weer alles over een kamp te scheren??
    Zo gaat het nooit goed komen als een marrokaan iemand neer steekt
    is het ook gelijk wat zijn die marrokaanen toch schandalig
    bullshit

  8. elja
    17 mei 2010 om 09:24 uur.

    ik snap de hele ophef niet ,we moeten niet alle autochtonen over een kam scheren zoals de voorzitter van de moskee deed (zovelste bewijs dat ned intolorant is geworden) het zijn hooguit drie gekken geweest die de schaap hebben opgehangen, en de bezwaar van de buurtbewoners heb ik ook begrip voor de koop prijs van hun woning die gaat flenk omlaag bij de komst van een moskee, en naturlijk als bewoner van roosendaal en moslim hoop ik dat wij de moskee als nog mogen bouwen.

  9. attila
    18 mei 2010 om 09:35 uur.

    Dit is schokkend,waar zijn de polithiek partijen met hun reactie of is dat gevoelig onderwerp ivm verkiezingen.en ook de pers kleine jochie steelt iets en staat al op de voorpagina en dit niet .

  10. peter = de naam
    18 mei 2010 om 11:55 uur.

    @Hendrik. Ga een stille tocht voor het schaap organiseren. Fakkels mee. Vraag een paar prominente sprekers. Wellicht wil Ali B nog een rap voor het schaap maken. Probeer de stille tocht live bij SBS 6 te krijgen. Liefst in de rust van een WK wedstrijd van het Nederlands Elftal. Lee Towers kan dan zingen, ” You never wallk alone” en tot slot treden de Toppers op met een medley. Daarna hou jij een vlammend betoog voor de vrijheid van meningsuiting van alle dieren. Beeh. Tegelijk adopteer je een Palestijns schaap uit Gaza wat dreigt om koosjer geslacht te gaan worden. De tocht moet eindigen bij de Israelische ambassade. Daar zwaai jij met je helm en alle andere aanwezigen met hun hoofddoekjes of gaan wapperen met hun baarden. Een nieuwe wind moet waaien wordt dan symbolisch verwoord.

    Jah, ook de PVV is voor grondrechten van de dieren. Dit is jouw kans om dhr Wilders zover te krijgen om te spreken tbv het arme schaap.

    Gaaaaaaaaaaaaap.

  11. Adil el Oujdi
    18 mei 2010 om 03:35 uur.

    Henk mijn vriend,

    Ik mis toch nu echt onze Hindoestaanse Ravinder!

    Hij weet alles op een “bijzonder” manier te verwoorden. Waar blijft hij toch met zulke topics? Normaal is hij er als de kippen bij! Ravinder fawaka mi mang?

  12. moena
    18 mei 2010 om 10:10 uur.

    sommige Nederlanders worden met dag zieliger dit zal de aanhangers van Pvv geweest zijn en dan achteraf zeggen dat ze niks mee te maken hebben of helemaal niks zeggen dat het niks voorsteld en maar roepen dat ze Democratisch zijn. Hitler is ook onder Democratisch MOTTO aan de macht gekomen. Als het zo doorgaat zullen ze ons ook een STER op de borst door de huid heen spelden. laat we hopen dat wat verdraagzaamheid onder allen komt HÉ Peter,DRÉ enz. wat mis ik die oude lieve kikkerlandje van 30 jaar geleden en die lieve oude vrouwtjes met hun beige lange jassen en hun plastick kapje op de hoofd tegen de regen en de snieuw tot mijn knieen hhihih maar ja goeie tijd keert niet gauw terug, het maximum is bereikt en weer over nieuw beginnen, geschiedenis herhaalt zich. Crisis, armoe, onverdraagzaam, oorlogen ellende,opbouwen rijkdom maximum enz en de mens blijft in zijn diepe slaap triest eigenlijk…………..

  13. peter = de naam
    19 mei 2010 om 12:19 uur.

    @Moena. Ik mis “de goede oude tijd ook” v 10 20 jaar geleden bv toen de lieve oude vrouwtjes met hun beige lange jassen en hun plastick kapje op de hoofd tegen de regen nog veilig op straat konden lopen en niet hoefden te vrezen voor marokkaans tuig op scooter
    http://www.depers.nl/binnenland/479549/Marokkanen-echt-vaker-verdacht.html

    http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=11215

    http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=11190

    Waar komen problemen met Marokkanen vandaan? Uit de islam als verderfelijke ideologie?

    sommige/vele Marokkanen worden met dag radicaler en zieliger. . Dit zijn de aanhangers van Mohamed en zijn profeet geweest zijn en dan zeggen dat ze niks te maken hebben met het land waarin ze wonen. of helemaal niks zeggen dat het niks voorsteld en maar roepen dat ze Democratisch zijn. Hitler is ook onder Democratisch MOTTO aan de macht gekomen. Mohamed ook en ontpopte zich vervolgens als een bloeddorstige stichter van de islam en daarnaast ook nog eens als een pedofiel.

    Als het zo doorgaat zullen ze ons ook een STER op de borst door de huid heen spelden. Dat zouden sommige moslims graag weer opnieuw doen, de Nederlanders onderwerpen als Dhimmi’s http://nl.wikipedia.org/wiki/Dhimmi Toen was het gele kleding voor de joden en bij de nazi’s een gele ster voor de joden.

    Het maximum is idd bereikt. Gooi de grens maar dicht voor die kansloze importbruiden en andere uitkeringstrekkers. Alleen echte vluchtelingen gelimiteerd komen erin. Een gelukszoeker die direct aan het uitkeringssinfuus gaat hangen en vervolgens met behulp v de islam niet integreert in de nederlandse samenleving, is gedoemt te mislukken hier. Genoeg geld verspild jaarlijks 6 tot 10 miljard euro aan de immigratie industrie. Besteed het maar aan de zorg en aan ouderen die hard hebben gewerkt om deze maatschappij op te bouwen. En die nu met zijn 4 en op 1 kamertje liggen en voor hun koekje bij de koffie moeten bij betalen.

    Laat we hopen dat wat verdraagzaamheid onder allen komt. He Moena, Henk.

  14. peter = de naam
    19 mei 2010 om 12:31 uur.

    http://www.cbn.com/CBNnews/556299.aspx

    Binnenkort verwacht. Ook in Nederland?

  15. Henk el Makhloufi
    19 mei 2010 om 01:52 uur.

    Asil el Oujdi, mijn vriend,
    Je kan niet verwachten als het zaken betreffen die niet schoffeerend en beledigend zijn voor de moslimgemeenschap in ONS land dat dergelijke shitfiguren zich er in mengen.
    Meestal zijn het figuren die in de maatschappij geen inbreng hebben en zich verrijken met het ontvangen van een uitkering.
    Het onderwerp gaat over het feit dat we te maken krijgen met een totale verloedering en een nog verder aanzet tot tweedeling in ons land.
    Shitfiguren zoals die koelie of de huiszionist zullen geen of een labiele raectie geven.
    De reactie van P de huiszionist bewijst wederom eens uit wat voor zaad hij is geschoten.
    Zionistich/haatdragend.

  16. Adil el Oujdi
    20 mei 2010 om 05:16 uur.

    Salam allemaal en helemaal voor mijn goede vriend Henk el Makhloufi!

    Even vluchtig nog ff de reacties checken hoorde ik mezelf zeggen toen ik naar http://www.maghrebmagazine.nl surft diep in de nacht. En ja hoor, zéér inhoudelijke reacties van Peter, met name de eenerlaatste. Ik ben dol op knip en plakwerk!
    Ik kan daar uren mee spelen, werkelijk schitterend.
    Mijn goede vriend Henk el Makhloufi,bij “mensen” zoals Peter (bij deze zal ik hem géén Zionist noemen aangezien hij mij ook fatsoenlijk bij mijn naam noemt) mag/moet je het volgende gezegde ZEKER toepassen:” if you can’t beat them, join them! Doe dat wel letterlijk op dezelfde wijze zoals hij dat weer heeft gedaan. Anders sta je alsnog met 10-0 achter, hmmmm ik heb nog wel een paar troefkaarten achter de hand in dit geval.

    http://www.gebladerte.nl/10622f37.htm

    Dit is regelmatig op het nieuws geweest tijdens de moord op Marianne Vaatstra in Kollum. Op een gegeven liep het zodanig uit de hand, dat bepaalde winkeliers zelfs besloten hadden om bepaalde asielzoekers die dus afkomstig waren van het AZC in Kollum, een halt toe te roepen. Door teksten te gebruiken als: asielzoekers in ons winkeltje zijn NIET welkom was de situatie destijds desastreus. Arme asielzoekers, wat hebben sommige toch harde klappen gekregen in dat dorp van “autochtonen”! En dat gebeurt al JAREN in Nederland. Diverse asielzoekercentra zijn geattacked door de jaren heen. De media in Nederland komt helaas alleen klaar als Marokkanen het doen, neem me niet kwalijk voor mn taalgebruik maar ik kon het niet laten!

    http://trosregelrecht.nl/dossier/48/Hangjongeren+in+Eerbeek

    Ow my goodness, 15 JAAR! Niet te harden zeg. Echt als DIKKE STRONT door een DUNNE trechter. Gelukkig woon ik ook niet in zulke buurten. Leuk he P?
    Doen Marokkanen dat ook P? Ff met leuter(s) zwaaien naar voorbijgangers en obscene gebaren maken???? Het zullen je buurtbewoners maar zijn die hun snoeiharde muziek elke nacht opnieuw, op volumeknop 44 en dat jaren lang dag in dag uit draaien! Hey P….Doen Marokkanen dat ook? Weet je dat héél zeker?

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/6488617/___Haagse_hufter__moet_huis_uit__.html

    Over deze heb ik het al eerder gehad! Toppunt van brutaliteit en intimidatie!

    Nou P, nog ééntje om het af te leren dan!

    http://www.rnw.nl/caribiana/article/antilliaans-nederlandse-door-buurt-geterroriseerd

    Leuk he P? Oerwoudgeluiden produceren. Jottem!
    Arme meid, werkelijk schandalig

    Ik wil hiermee dus aangeven dat het vrij simpel is om te knippen en om te plakken! P weet ook dondersgoed dat een autochtone tokkie figuur duizendmale erger is dan een Marokkaan als buurman te hebben. Daar zal P NOOIT vooruit komen en dat weet P ook dondersgoed!

    P, ik kan die buurten in Nederland dromen! Ga maar s in de Banne kijken (A’dam Noord) of Alkmaar Overdie rond het gedeelte waar de autochtonen zich bevinden rond in de buurt van de Melis Stokelaan. Als je er niet genoeg van kan krijgen probeer dan eens Heerhugowaard en vraag dan eens naar de Rivierenwijk. Wil je het in het oosten van land eens kijken? Ga maar eens naar Laares in Enschede (Oost of rondom de buurt van Velve Lindehof, Dolphia) en dan zal ik je garanderen dat je LIEVER een marokkaan als buurman zou willen hebben dan zo’n uit de kluit gewassen tokkiefiguur! 😉 En dat weet jij best P!
    Om maar te zwijgen van complete gebieden die naar de “PIEP” zijn. Neem nou sommige delen van West Friesland, das werkelijk huilen met de pet op P!

    Wat betreft je poging tot zwartmakerij (inzake Marokkanen) is echt achterhaald P! Serieus, zelfs Stevie Wonder prikt daar nog zo doorheen, echt waar.

    Het word nu laat mensen, maar als P wil dat ik mijn laatste zin beargumenteer zal ik DAAR zeker op terug komen. Dat komt goed!

    P, ik mis echt die goeie oude tijd dat de donkere vrouw in de jaren tachtig nog “redelijk” respect kreeg door de “autochtone” nederlander! Tegenwoordig kun je als “apin” behandeld worden op straat, nota ben in je eigen straat. Het waren vrij korte jaren maar hey, i miss them!

    Zucht.

    Waar komt toch die haat toch vandaan (zie eerste aanname die P deed over Marokkanen) van sommige/vele Nederlanders? Ik speel gewoon je spelletje mee P. If you can’t beat them…..voila.
    Atheïsme? Zionisme? P, ik heb dit al een keer eerder tegen jou gezegd, de temperatuur is goed, alleen het waspoeder deugt niet! Als je nou eens gewoon overstapt op “Ariël” , wellicht dat het meer zal schelen. Op de één of andere manier vind ik dat meer bij jou paseen als je begrijpt wat ik bedoel! 😉

    Zie je nou hoe kinderachtig het is om te blijven knippen en plakken P?

    Bi koul 7tiram (Met alle respect)

    Adil el Oujdi

  17. Adil el Oujdi
    20 mei 2010 om 05:24 uur.

    Uuhhh…….

    Ik meen dat er iets van 430 gemeentes zijn in Nederland waarvan er iets van 224 bewoond worden door mensen van Marokkaanse origine. Zoiets was het geloof ik! Enig idee P hoeveel mensen daar dagelijks nog overlast van ondervinden door “autochtoonse” Nederlanders? Putain!!!! Hahahahaha
    Helaas komt dat zéér weing voor in het nieuws omdat meestal plaatsen zijn met 2 koeien en een schaap. Mijn goede vriend Henk had daar laatst een hele leuke voor, hij is mij even ontschoten Henk!

    Vertel m nog ff Henk, ik vond m zéér scherp!

  18. Henk el Makhloufi
    20 mei 2010 om 10:52 uur.

    ” Waar komen problemen met Marokkanen vandaan? Uit de islam als verderfelijke ideologie?

    sommige/vele Marokkanen worden met dag radicaler en zieliger.”

    P de Zionist wil maar niet begrijpen dat dit niets met de Heilige Koran te maken heeft,maar dat erorme groteklootzakken zoals hij aan de basis staan van deze ommmekeer door zijn constante haatsessies op deze site!!!!!

  19. Henk el Makhloufi
    20 mei 2010 om 10:57 uur.

    Ja, waar komt dat radicalisme toch vandaan ?
    Vreemd hé
    En zo’n stuk stront als P de Z maar volhouden dat dit aan de Heilige koran toe te schrijven is!!!!

    Van Woerkom schoffeert Marokkanen NIEUWEGEIN – Guido van Woerkom heeft voor een rel gezorgd

    De directeur van de ANWB liet zich ontvallen dat hij liever niet heeft dat zijn vrouw een taxi neemt omdat de kans bestaat dat de chauffeur een Marokkaan is. Van Woerkom deed deze uitspraak tijdens een lezing voor voornamelijk wagenparkbeheerders. Zij reageerden ontstemd. In eerste instantie dacht men aan een grap en dat Van Woerkom er verder op in zou gaan. Dat gebeurde echter niet.

    Van Woerkom gaf in zijn toespraak een voorbeeld over de prijs voor mobiliteit. Hij stelde dat zijn vrouw maar vierduizend kilometer per jaar rijdt en dat zij dus minder zou moeten betalen dan iemand die honderdduizend kilometer per jaar rijdt. Vanuit de zaal deed iemand de suggestie dat zij in dat geval beter de taxi kan nemen. Daarop antwoordde Van Woerkom dat hij dat liever niet had, want de chauffeur zou wel eens een Marokkaan kunnen zijn.

    Van Woerkom heeft later spijt betuigd. Hij stelde slechts de de verschillen in kwaliteit binnen de taxibranche aan de orde te hebben willen stellen en niet mensen uit andere culturen beledigen.

  20. Adil el Oujdi
    20 mei 2010 om 05:06 uur.

    Beste mensen van de redactie…….

    Gisterennacht heb ik een gigantisch verslag getikt voor mijn goede vrienden online en vooral voor P.

    Waar is mijn verslag gebleven? Waarom gebeurt mij dit regelmatig op http://www.maghrebmagazine.nl en NIET op http://www.maghreb.nl??????

    Bi koul 7tiram,

    Adil el Oujdi

  21. Adil el Oujdi
    20 mei 2010 om 05:07 uur.

    Ongelooflijk, mn verslag is weer geplaatst! Het zal wel aan het weer liggen…..ik heb niks gezegd. Forget about it!

  22. elja
    20 mei 2010 om 06:12 uur.

    de manier hoe peter reageerd proef ik boosheid (opgefoekt) ik vraag me af of hij de koran heeft gelezen en over het leven van de profeet mohamed ? ik denk het niet, daar staan namelijk heel veel goede dingen in, de tijd van mohamed 1500 jaar geleden was alles anders dan nu,en hij heeft het beste van gemaakt hij heeft de mens een mooi leven gegeven ,mensen onderscheid aub 1500 jaar geleden met nu , om na een paar uitsepraken van wilders en een paar kranten te hebben gelezen denken dat je de islam kent is fout.
    anti islam rechts exetremisten verdiep je aub iets meer in de islam voor dat je zo maar wat roept.
    of het nou joden ,cristenen, hindo,ets zijn als moslim hou ik van iedreen ,
    groetjes,,

  23. hassanhasson
    20 mei 2010 om 08:33 uur.

    peter=de blinde,

    Gelobalisatie is net een tikje te veeel voor je. je denkt toch niet, inrekenend bij je fantastisch geloof, dat jullie het centrale punt van het universum zijn!!
    je bent werkelijk vast blijven roesten in eigen waanzien waar haat de liefde is, slavernij de civilisatie is, genocide de kolonisatie is, diefstal en fraude de superior norm is!

    De wereld draait gewoon door. de tijden veranderen maar je zit nog steeds op de pot met roem kijkend naar je eigen uitwerpsels.

  24. moena
    20 mei 2010 om 09:26 uur.

    peter 30 jaar geleden, in die tijd van die oude lieve vrouwtjes waren er ook marokannen en pubers zoals ik en 10 ander neven en nichten en er was er gewoon een islam,toen jullie ons ouders hierheen hebben gehaald op een onmenselijk manier net als slaven op de markt gingen jullie jonge sterke kerels uitzoeken, als men groene stempel krijgt is hij door,krijg je rood dan niet. 40 jaar lopen hier mensen met hoofdoek en met jalabes en moslims, 40 jaar lang wilde jullie ons niet zien, voor jullie waren we onzichtbaar en jullie wilden ons niet zien, en nu willen jullie ons zien kost wat kost bijna met een loep in jullie handen zo graag willen jullie ons zien en liever zo negatief mogelijk zo dat jullie tegen ons kunnen pissen en klagen omdat het jullie het nu uitkomt. jullie probleem Peter is niet de marokaan maar het geloof die we aanhangen en daarom hebben jullie een probleem en niet wij, zolang mensen als jij Peter de islam niet erkennen en accepteren en respecteren zullen we botsen en mijn geloof dwingt niemand iedereen is vrij om te geloven wat ie wil en wat is jouw probleem peter en waar komt die haat vandaan.

  25. moena
    20 mei 2010 om 09:37 uur.

    en trouwens Peter Grieken stroeiden met EURO’S, ze gingen op hun 50 ste al met pension en nu krijgen ze handje contantje 27 miljaard en hier hoor ik je niet over klagen maar wel over een paar marokaanse rot jochies die tasjes roof plegen je loop klein ziellig over een 1 cent,2 cent,5 centjes die, die oudjes in hun porto’s hoog uit hebben.Niet dat ik het goed keur, maar je geklaag is niet eeeeeeeeeerrrrrlijk

  26. peter = de naam
    21 mei 2010 om 12:10 uur.

    @Moena. Tja, die Grieken, daar zouden we een topic over kunnen openen. Het is naar mijn mening idioot dat de Grieken eerst er een zooitje van maken en vervolgens alle financieele hulp lijken te krijgen.

    Maar die 27 miljard van Nederland als ons aandeel van de meer dan 100 miljard euro aan Athene word niet handje contantje gegeven. Daar zijn wel afspraken over. Maar naar mijn idee kunnen we fluiten naar dat geld en draaien de burgers, belastingbetalers in Nederland er voor op. Griekenland kan dat nooit meer terugbetalen.

    Beter zou zijn om Griekenland dan uit de EU te gooien of de euro te ontnemen.

  27. Henk el Makhloufi
    21 mei 2010 om 03:44 uur.

    Adil el Oujdi, mijn vriend,
    het gezegde over het dorp is;
    2 boerderijen en een schijthuis en je heb het gehad.
    Je reactie naar P is trouwens bewonderenswaardig goed,maar de hij zal het nooit begrijpen.
    Hij heeft problemen met de werkelijkheid mede doordat hij in het verleden onder de naam peter zich in allelei andere gedaantes heeft voorgedaan.
    Hij was onder meer een halve allochtoon ,zijn vader was Indo en hij werkt bij de politie.
    Hij noemde zich later weer atheïst
    Hij was vegetarier en ga zo maar door ,toen hij zichzelf vast lulde is hij zich P = de Naam gaan noemen en heeft hij een hetze tegen de Marokkaanse gemeenschap hier op deze site op gang trachten te brengen.
    Zijn valse beschuldigingen over de Marokkanen in de 2e WO die bij de SS zouden hebben gediend waren zeer kwetsend en beledigend,smerig en vals, en ondanks alle uitdagingen heeft hij nooit 1 mm bewijs kunnen geven
    Alleen zoals zijn Israëlische vrienden wederkerende strontsmijterij en verdraaiing van de feiten.
    Mijn vriend Adil dank voor jou positieve bijdrage,telkens weer en hoop nog veel van je te lezen,
    Vrede met hen die vrede willen !!!

  28. Henk el Makhloufi
    21 mei 2010 om 03:45 uur.

    Hassanhasson, blij je weer te horen !!

  29. HENK EL MAKHLOUFI
    22 mei 2010 om 11:49 uur.

    De Tweede Kamer heeft vrijdagochtend gedebatteerd over het steunplan voor Griekenland. De meeste partijen zien het plan zitten, maar plaatsen daarbij wel kanttekeningen.

    © ANPDe Nederlandse lening van 4,7 miljard aan Griekenland is onderdeel van een internationaal hulpplan. De eurolanden en het Internationaal Monetair Fonds (IMF) willen in totaal 110 miljard euro aan Griekenland lenen. In ruil moet Griekenland flink bezuinigen.

    NEDERLAND?????????
    27 MILJARD ????????????????????????????????????

  30. moena
    22 mei 2010 om 10:10 uur.

    KIJK PETER hoe fatsoenlijk je nu praat als het om Griekland gaat, zeer stabiel reactie en zeer vriendelijk mening ik voel geen enkele bloed kooking in je reactie. Maar waarom voel ik in je reacties /mening als het om MAROKAAN gaat de woede, boosheid,je bloed begint te koken van uit je tenen en de stoom komt uit je oren, de haat tip je uit je tenen vandaan, zo onrechtvaardig ben jij en hatelijk en of je hebt een gespleten persoonlijkheiden.Voor mij is wat de Grieken hebben gedaan is onverdraaglijk,onverantwoord en zeer egoistisch en abselut niet dachten aan de gevolgen van mede EU burgers/landen.