MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Shakira krijgt 1,5 miljoen voor optreden

01 juni 2011 | in Muziek | 16 Reacties

Shakira verdient 1,5 miljoen met optreden in het marokkaanse Rabat! Voor de start van haar Europese tournee deed Shakira de Marokkaanse hoofdstad Rabat aan. Daar sloot ze het tiendaagse festival Mawazine af.

Het optreden zou haar geen windeieren hebben gelegd. De Latinozangeres zou er 1,5 miljoen euro rijker van zijn geworden.

De zangeres was in Marokko voor het jaarlijkse Mawazine Festival. Voor een uitzinnige menigte van tienduizenden fans gaf ze een optreden weg.

Er zijn 16 reacties

  1. Rachid
    01 juni 2011 om 09:53 uur.

    Allaaho akbar,

    1.5 miljoen en Marokkaanse kindjes lijden honger.

    Lang leven Mohammed 6 met zijn democratie, bah

  2. kenz
    01 juni 2011 om 12:44 uur.

    Vermeld er ook bij dat het uisluitend om sponsorgeld ging, en niet het belastinggeld.

  3. mohammed
    01 juni 2011 om 01:55 uur.

    moge allah de koning van marokko straffen nog in deze wereld voor deze schandlijke vertoning.
    MOHAMMED6 HOERENKONING,TFOE ALA HELIK OU HELA BAK,A HOERENZZOON

  4. mohammed
    01 juni 2011 om 01:56 uur.

    DAAR KUN JE EEN MOOIE VERBOUWING MEE DOEN VOOR EEN ZIEKENHUIS BV,
    KONING VAN MAROKKO MOGE JOU DOCHTER ALS ZE LATER GROOT WORD OP DEZELFDE PODIUM EEN CONCERT GEVEN INSCHALLAH.

  5. f*king hoer wat steel je marokkaans geld!
    01 juni 2011 om 08:07 uur.

    Sh*t F*ck weet je 1,500,000 milioen euro is ongeveer 15,000,000 dirham en meer. ongelooflijk dat ze zoveel betalen voor een h*er.ik zeg bijna nooit wat negatiefs over marokko maar nu die hele politien oprotten daar. de kinderen moeten ook te eten krijgen. de volk gaat voor een h*er wat denken ze daar wel niet.

    @Rachid! de koning moet wel blijven. dat zorgt ervoor dat marokko een stabiel land is vergeleken met Algerije(president) Mauritanie(president) Libie(president) of moet ik zeggen DICTATORS.

  6. mohammed
    01 juni 2011 om 10:39 uur.

    vraagje ?
    waarom zijn mijn reacties gewist,om over democratie te spreken.
    Is dit een marokaanse site misschien

  7. mohammed
    03 juni 2011 om 02:52 uur.

    haal mijn berichten 1en 3 er maar weer af operator

  8. nador-rif
    03 juni 2011 om 10:41 uur.

    sallaam moeilikom

    de mensen noemen zich zich moslims , arabieren toch ?

    nu de hele arabische wereld bloed wordt vergiet , Gaan onze marokkanen feest vieren , dat is het enigste waar ze goed in zijn

    die shakira lacht jullie in je smoel uit

    waar is de medeleven van wat er in de arabische wereld gebeurt

  9. Azidan
    05 juni 2011 om 05:37 uur.

    Dit zijn dan de zogezegde WANNABE-ARABS

    Zijn jullie hier trots op?

    Alé waar is NAF?? Naf waar ben je?

    Mensen creperen op straat en Shakira komt met haar dikke kont waaruit stront komt zij komt dan haar kont schudden voor de zogezegde Marokkanen en ze strijkt een miljoen euro’s op

    Inna Hadal Monkar

  10. naf
    06 juni 2011 om 03:13 uur.

    @ AZIDAN

    Hoi Azidan hier ben ik je zocht mij toch?? Wat wil je weten mijn mening.

    Ewel ik ontken niet dat er geen armen zijn in marokko, wij zitten ook niet voor niks in nederland en belgie.

    Maar ja shakira is een geboren tallent voor de marokkanen. En als ze goed haar kont kan schudden ja dan moet zij dat weten.

    Ja maar ze hadden het geld beter kunnen investeren of spenderen aan de armen zeker alle tallenten op de wereld. Dus ik ben het eens met je.

    Daarnaast moet je denken dat Marokko ook indruk probeert te maken. En daarbij de bevolking kiest er toch zelf voor om te gaan, dus ja als ze hun geld eraan willen spenderen moeten zij toch weten. Niet iedereen is arm ze betalen er toch voor om te gaan. Niet alle geld komt van de koning hoor. Dus ja langs alle 2 kanten zou ik zeggen dat ze het geld beter hed kunnen doneren voor de armen of voor ziekenhuizen etc. Dus de marokkanen in marokko hebben ook geld om uit te geven blijkbaar. Dus zo arm zijn ze niet, dus all demonstraties zijn niet altijd even hard nodig. Het zullen ook de rijke zijn, want de armen kunnen het niet betalen.

    Ach ja overlal heb je concerten dus of er nu een cheb khalid komt of een shakira dat maakt niet veel uit.

    lmonkar, marokko is grootste gedeelte islamitsche, maar democratisch islamitisch. Dus dat houdt in dat je niemand kan verplichten om de islam uit te oefenen op de manier hoe jij dat doet. Daar kan je zowiezo niks aan veranderen. Dingen waar je geen invloed op heb, moet je je niet druk om maken, want je kan er toch niks aan doen. Daarnaast leven er ook joden en christeren in marokko en die zullen ook een steentje hebben bijgedragen aan deze concert.

    maar wat wil je zeggen dat de arabieren minder praktiseren dan de berber of wat? Daar kan jij niks over zeggen, het heeft niets te maken met waar je vandaan komt, het heeft te maken met welke culture aspecten je bent opgegroeid. Want kom mij niet vertellen dat er in de bergen niks gebeurd, juist hoe meer je dingen verbied, hoe meer je verleidt word. Dus er gebeuren overal rare dingen.

    maar ale wat wilde je horen? mijn mening? ewel die heb je nu van mij..

  11. Naf
    07 juni 2011 om 06:30 uur.

    @MOHAMED

    Ik begrijp de mensen van deze redactie niet. Dat ze jou reactie er wel op laten die de koning uitmaakt voor hoerenzoon. Moet je in marokko doen met je grote bek, kijken of je durft, grote bek in nederland, maar zodra je in marokko ben, poep je in je broek a viezerik. a landverraders!!

  12. youssef
    08 juni 2011 om 12:22 uur.

    shakira maakt onze land onrein door de marokkaanse taghut
    mohammed 6e moet weg want hij maakt de islam helemaal kapot met de democratie
    qatil fisabililah taghut surat baqara 4:76

  13. Amira @oujda
    10 augustus 2011 om 12:23 uur.

    Wat praten jullie nou allemaal over de koning. Ha jullie mochten willen dat jullie hem waren. Maar ik %$#@!*$# . Altijd schelde op de koning die Marokko zo groot heeft gemaakt. Maar als hij naar jullie zielige stad El hoseima komt oohh ja dan wordt het weer een super koning. $#@!@ zoals jullie maken mijn agressief. Op kkr zonder het konings huis zouden jullie nooit uit die stink bergen van jullie komen.
    En wat hij maakt Islam kapot hij is vernoemt tot Amir de mominin. En wat denken jullie het intree was echt niet gratis ze hebben echt wel winst gemaakt. Mensen zoals jullie maken me agressief

  14. mhamed
    11 augustus 2011 om 11:05 uur.

    .Amira @oujda

    Ga aub jouw mond spoelen want er komt niks zinnigs uit,zwaar onzin uitkrammen de bergen maken het verchil niet wel de racisten.

  15. moena
    14 augustus 2011 om 12:18 uur.

    even een vraagje, heeft oujda geen bergen ofzo of heb ik wat gemist 7na f elgharb vanaf taza noemen we jullie gedeelte Afganistaan voor de gein, dus amira dchemaka stel je niet aan.

  16. Ilhan
    19 september 2011 om 10:44 uur.

    Wat zijn julie een stel zielige gasten zig en dat noemt zich moslim ,moslm zijn en denken dat je moslim bent is heel wat anders hoor ,ik ben zelf een turk en toen shakira in ons land was waren wij trots je moet iedereen respecteren zoals ze zijn en niet zo gaan vloeken en doen gadverdamme ,Hoop maar niet dat alle marokanen zo zijn ,want dan snap ik waarom niemand julie mag bah